Se bedømmelser af ZN Autocenter - Teknicar. Sammenlign priser med autobutler.dk og spar penge når bilen skal på værksted.
Seneste bedømmelser
Steffen W.
cirka 15 timer siden
Audi
A6
2019
Super venlig reception, hurtig ekspedition👍
Solvej S.
cirka 21 timer siden
Kia
Rio
2013
De havde ikke prøvekørt bilen, før De meldte den klar, hvilket medførte, at der var en lampe der lyste og De måtte have bilen en dag mere (da jeg ikke havde tid til at vente og De ikke kunne fortæller, hvor lang tid der ville gå, før den var færdig), til at finde fejlen.
Udover det, skal man fylde lånebilen op, før man aflevere den, hvilket er helt rimelig. De tjekker bare ikke om den er fuld, når man får den, hvilket gjorde at jeg betalte mere benzin, end jeg havde kørt for.
Jesper B.
3 dage siden
Peugeot
207
2008
Super søde og de tager en med på hele vejen. De fandt nogle andre problemer som de med ens accept fandt nogle løsninger på.
Et sted man helt sikkert bruger igen.
Svend N.
3 dage siden
Kia
Picanto
2014
Kvaliteten af arbejdet kan jeg ikke udtale mig om pt.
Carsten P.
7 dage siden
Peugeot
208
2015
Henrik M.
8 dage siden
Kia
Ceed
2011
Super søde og rare medarbejdere, meget fleksible ift. bestilling af tid. Ingen unødig ventetid og rigtig fin pris. Fint kundeområde med kaffe, vand og kundetoilet.
Alt i alt en rigtig god oplevelse og stor anbefaling herfra.
Milos K.
9 dage siden
Kia
Picanto
2018
Seid K.
9 dage siden
Mazda
3
2013
Fint service, gratis låne bil og meget hurtigt. 9 års service blev udført på 2 timer.
Tomas H.
9 dage siden
Toyota
Aygo
2020
Fin oplevelse igen og behageligt personale
Anders M.
9 dage siden
Peugeot
308
2017
Arbejdet var i orden. Venlig modtagelse. Lånebil Fiat Punto Evo 192.200 km (den kørte, men var en dieselhakker med et manuelt gearskifte, som krævede tilvending - meget fokus på, at man skal fylde op - sådan set ok, men måske ikke hvis man vælger værkstedet trods beliggenhed, og kun kører fra hjem til værksted og retur - jeg tankede 2 liter diesel, så jeg lever med det). Ved aflevering kunne jeg ikke betale med DK-kort, men kun via Mobilepay. Det havde jeg så heldigvis (og gudskelov med dækning på det tilknyttede kort), men hvad, hvis ikke ? Mobilepay burde være gjort bekendt ved bestilling eller i hvert fald ved aflevering (og det virkede slet kke, som om de forstod, hvorfor jeg var meget overrasket over ikke at kunne benytte DK-kort). Der er plads til forbedring omkring oplysning, især om obligatorisk Mobilepay).